Sunseeker Robotics annoncerer indtræden på det europæisk marked og styrker den globale tilstedeværelse

Sunseeker Robotics annoncerer indtræden på det europæisk marked og styrker den globale tilstedeværelse

Sunseeker Robotics har netop vært for en skelsættende brandlanceringsbegivenhed, “Enjoy Boundless Opportunities”, i Hamborg, Tyskland, og annoncerede officielt sin ekspansion til Europa. Ved at afsløre sin anden generation af trådløse robotplæneklippere styrkede virksomheden sit engagement i smart plæneplejeinnovation og intelligente udendørsløsninger.

Selvom Sunseeker måske er nyt for europæiske forbrugere, så har virksomheden over et årtis ekspertise inden for plæneplejeområdet med dyb indsigt i brugernes behov og udfordringer i den virkelige verden. Efter at have sendt 180.000 OPE- og robotenheder på markedet i 2023 har Sunseeker etableret sig som en førende innovator inden for udendørs robotteknologi.

“Mange års teknisk ekspertise har bragt os hertil, men det er vores vision for fremtiden, der driver os fremad,” siger Terry Ma, grundlæggeren af Sunseeker Robotics. “Vi ser AI og robotteknologi transformere branchen, og med vores dybe forståelse af brugernes behov er vi positioneret til at lede denne udvikling.”

Ved lanceringsbegivenheden introducerede Sunseeker sin dual-brand-strategi, der indeholder den højtydende Sunseeker Elite X-serie og den brugervenlige Sunseeker V3, designet til at imødekomme forskellige husejerbehov. Elite X-serien, der er konstrueret til at håndtere ekspansive områder fra 800 m² til 12.000 m², understøttes af Sunseeker Elite Lab – et globalt førende innovationskraftcenter inden for Sunseeker Robotics. X-serien integrerer tre avancerede systemer: Full Auto-Driving System, drevet af AONavi™ Positioning System og Vision AI-teknologi, der sikrer præcis og kontinuerlig navigation; ATC (All-Terrain-Conquer)Driving System, med AWD og et patenteret flydende klippedæk, der muliggør tilpasning til komplekse terræner, og Efficient & Perfect Mowing System designet til et rent, præcist snit med optimal effektivitet. Især er X5 og X7 blevet testet og evalueret af TÜV Rheinland – en uafhængig testorganisation for sikkerhed, kvalitet og ydeevnestandarder.

I mellemtiden fokuserede Sunseeker-mærket på tilgængelighed og brugervenlighed og introducerede V-serien, som tilbyder intuitive løsninger til ubesværet vedligeholdelse af haven. V3 skinner på endnu trange steder, designet specielt til græsplæner mellem 600 og 1.000 m². Den har ReadyGo™ og Vision AI-teknologi, der giver mulighed for klipning med et enkelt klik, problemfri tilpasning til ujævne landskaber, hvilket gør plænepleje ubesværet fornøjelig for alle.

Torsten Bollweg, chef for Sunseeker Europe, annoncerede også stolt to store brandpartnerskaber: Sunseeker er blevet officiel sponsor for Bundesliga-klubben Werder Bremen, og Sunseeker vil udnævne den franske rugbystjerne Charles Ollivon som sin brandambassadør i Frankrig. Disse strategiske samarbejder understreger Sunseekers ambition om at engagere sig med det lokale publikum og udvide sin brandtilstedeværelse på vigtige europæiske markeder.

Share